2




Gerry, en 75-årig britt har precis blivit pappa. - För femte gången! Någon mer än jag som undrar hur i helvete man kan bli en nybliven pappa när man redan har fyra barn? Han var redan en pappa som fick ett till barn.

Sen är han tydligen Storbritanniens äldsta pappa. Jag tvekar ganska starkt på att han är den äldsta mannen med en son eller dotter på en ö med ca 61,5 miljoner människor. Eller så är det kanske så att alla britter dör innan de blir 75. Troligtvis för att deras tänder är så fula.

Sen tänkte jag bara skicka en hälsning till hans fem barn. - Grattis, ni kommer troligvis växa upp utan varken pappa eller mamma, duktigt jobbat Gerry och Shawn.

Jävla britter, jävla aftonbladet.

Ps. Jag ringde min farfar och sa att om han hade bott i England hade han varit den äldsta pappan. Det brydde han sig inte om.


2010-04-01 @ 17:34:44 Permalink Herman Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback