Mongoherman planerar världsherrevälde?

Herman är med största sannolikhet ledaren för mongoarmén han skriver om! Tro fan jag har tänkt på att det kan finnas ett samband mellan Stephen Hillenburgs marinbiologsyrke och serien! Men har du någonsin dykt ner under vattenytan eller är du rädd att ciggen ska slockna ditt nikotinbrukande helvete!? Anyhow, jag, som varit under vattenytan, vet att det INTE ser ut ett skit som på svampbob fyrkant. Det är detta som får mig att spekulera över svamparnas inblandning och bidrag till att skapa serien. Oh, n I like cartoons damn it!


Herman blott 3 år och onormal redan då. It's a sad world huh, little dude?


2010-04-27 @ 23:57:02 Permalink Alberto Kommentarer (4) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Herr Man

va söt han e... vem e det??????+++ vill ge min oskuld till honom!!!111


2010-04-28 @ 14:27:35
URL: http://vigilantism.blogg.se/

Postat av: Al Berto

Du är en dålig människa som vill förgripa dig på minderåriga Herr Man


2010-04-28 @ 14:58:36

Postat av: Nigguh

Är du bög eller? Bara bögar bryr sig om något så ytligt som ålder. Förresten, det är bara vi skribenter som kommenterar. Ganska bögigt det också :(


2010-04-28 @ 19:27:12
URL: http://vigilantism.blogg.se/

Postat av: Al Capone

Håller med fullständigt. Tycker vi avbryter bögerierna här, slutar kommentera och drar ut och stöter på 3åriga pojkar


2010-04-29 @ 10:23:56
URL: http://vigilantism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback