Spongebob stonedpants

Svampbob fyrkant är galet flummigt! Höga producenter och trippande skapare ligger enligt min mening bakom detta. United Plankton Pictures, så heter produktionsbolaget bakom serien. Vilken man vid sina sinnens fulla bruk döper ett seriöst produktionsbolag till Förenade Planktonfilmerna(grovt översatt)? Jo svaret är Stephen Hillenburg, marinbiolog och tecknare, tillika skapare av Svampbob och enligt mina teorier erfaren brukare av hallucinogena svampar.
Det är garanterat inte champinjoner han brukar i sin matlagning i alla fall. Förmodligen spacar den gode Stephen till det med magic mushrooms av diverse slag. Någon gång ska jag bryta mig in i deras redaktion och be att få smaka på vad de än har därinne! Det kommer bli freakin' sweet!


2010-04-27 @ 22:18:32 Permalink Alberto Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback