Burn white trash - snort the ash

Ni som känner mig väl vet att jag hatar människor. Jag är en hatare helt enkelt, och det finns en grupp av människor som jag hatar mest. Nämligen white trash.

Varje gång jag ser en mentholcigarettsrökande, tribaltatuerad tjockis med sönderblekt hår och foppatofflor fylls jag av en konstig känsla. Tänk er att ni fingerbangar en tjej och hittar hennes pappas vigselring (Kalle Balik), ungefär den känslan.

White trash bryr sig inte om sånt som är viktigt. Typ som att jobba, uppfostra sina barn, lära sig läsa och sätta sig in i viktiga samhällsfrågor (mer än att ALA BLATEJÄVLAR MOSTE OKA HEM!!!). Frågor som de däremot sätter sig in i är vart man hittar billigast folköl, vilken som är den bästa färdvägen till Ullared och vilka tumringar som är snyggast.

Den största anledningen till att jag hatar white trash är att de klär sig i wolf shirts. Det är deras grej och det kommer jag aldrig förlåta. Världens snyggaste och coolaste tröja på världens avskum. Fan också!

Jag hatar dig bidragstagare Lenny, 44 år. Jag hatar dina nio hundar, jag hatar dina fyra analfabetungar och jag hatar definitivt din träskpadda till fru.


Melizzas nya tatuering kommer få Benny, Kenny och Larry att bli störtförälskade. Men det gör inget, för hon kan ha många pojkvänner samtidigt.


2010-04-13 @ 17:44:21 Permalink Herman Kommentarer (2) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Pojkvännen

Ut med dom jävlarna! Dom lever på våra pengar!


2010-04-13 @ 18:19:29

Postat av: Hanna

den är rolig!


2010-04-13 @ 22:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback