Konspirationsteori: Downies

Moggisar är sjukt awesome. De förgyller mina långa och tråkiga dagar. När vi sitter och äter kommer det ofta ett par glada individer springandes med sina armar flaxandes som kråkor. Cp-kråkor. Men är detta bara ett livslångt skådespel? Vad gömmer sig bakom denna mystiska fasad av minimala hakor?



Många fördelar följer med att ha en trisomi-21 för mycket.

Jag tror att moggisar är ungefär 33% smartare än gemene man. De har ju en hel kromosom mer! De lurar bara oss att de är imbecilla varelser som gillar att klappa händerna och äta snor, när de egentligen jobbar på sin plan för världsherravälde.

Eftersom nästan alla moggisar är sterila så undrar man kanske hur dem utökar sin armé. Enkelt. De tillfångatar kvinnor som är gravida i åttonde veckan och på något mirakulöst sätt så genmanipulerar de embryot så det blir en liten, liten mongobebis.

Jag har även gjort lite forskning i vad jag brukar kalla "Den mongoloidiska hierarkin", och uppgifterna jag fann var chockerande; ju mindre lyckad du är, desto framgångsrikare är du i Fjärde riket.  Efter denna upptäckten har jag anledning att tro att jag vet vem ledaren für allen mongoz är. En pojke i övre tonåren. Han drog nitlotten i genlotteriet, han är inte bara gravt handikappad utan även en ginger med glasögon.


Moggisarna har redan tagit över stora delar av asien, det ser man tydligt på ögonen.

Jag tänkte avsluta med att säga att det finns absolut ingenting vi kan göra för att undkomma moggisarnas vrede så det är lika bra att njuta åt deras skådespel medan vi väntar.


2010-04-25 @ 17:03:42 Permalink Herman Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback