Nicknames och blattar i bloggen LOL HEHE LOL

Jag och Alberto har bestämt oss för att skaffa oss pseudonymer eftersom vi känner att vi inte kan skriva vilken skit som helst. Sen när jag är 56 och vill bli VD för Volvo så tänker jag inte låta ett gammalt inlägg om mongolider förstöra för mig. Fast jag blir nog inte ens 35. Nej, skämt åsido, jag kommer leva för alltid. Eller inte, jag vet inte. Jag kan inte se in i framtiden.

En annan sak också. Min gode vän Frankie, som för övrig är Albertos bror, kommer i morgon skriva ett try out-inlägg för att se om han platsar i internets flaggskepp, Vigilantism. Jag har redan läst ett smakprov och det ser riktigt lovande ut.

Förresten. Vi kommer nog inte vara så anonyma i alla fall. Vi skulle aldrig klara av att inte få massa cred IRL för våra awesome inlägg. Det här med pseudonymer är nog bara för att det är coolt. Jävligt coolt! VÅRA ALIAS KOMMER SLÄPPAS INOM EN INTE FÖR AVLÄGSEN FRAMTID, STAY TUNED!!1



2010-04-30 @ 00:23:29 Permalink Herman Kommentarer (3) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Arg läsare

ingen jävla idiot Frank som inte kan prata/skriva svenska. Det räcker med en Latino homeboy i denna bloggen.


2010-04-30 @ 16:34:40

Postat av: Herr Man

Haha, obvious Axel is obvious.


2010-04-30 @ 16:52:10
URL: http://vigilantism.blogg.se/

Postat av: Hey amn

Don't hate just cus i've been chatting with chicks all day


2010-05-14 @ 15:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback