Vigilantdemokraterna - Sveriges obetvingade härskare

Efter starka respons samt hundratals kommentarer på mitt senaste inlägg har jag inspirerats. Det har urskilts upphetsade stämmor i natten om att jag borde lägga fundamentet till ett nytt parti. Mitt häpnadsväckande intellekt och min supersizade hjärna har nu, efter intryck från olika håll och kanter stiftat ner ett manifest. Det som följer är en levande skildring av detta. Att bloggen möjligtvis kommer att delas med ytterligare en lågt stående varelse har givetvis influerat mina politiska tankebanor.

Bloggen har nu, i och med möjliggörandet av ännu ett inträdande av en mestis, börjar likna USA med illegala invandrare som springer hit och dit, tar våra jobb och våra kvinnor. Detta är ytterst oroväckande. Vilgilantism.blogg.se borde vara en förebild i samhället, ett praktexempel som Herr Svensson kan luta sig tillbaka mot och söka styrka i. Därför bör vi överväga ett införande av ett restriktivare system angående vilka som beviljas träda in och yttra sig på din favoritsida i etern! Detta system skulle även passa utmärkt att applicera på den svenska statsapparaten.


Det är så enkelt, jag lovar!1!


Ett system som jag vet skulle fungera utmärkt infördes av de modiga, för att inte tala om oerhört intelligenta, tyskarna i slutet av 30-talet. Givetvis skulle vi inte gasa folk sådär. Det är miljöförstöring och det hade EU inte tillåtit. Vi skulle bränna dem istället och självfallet då under kontrollerade former inkluderat utsläppsrening med låga halter av koldioxid. De brinnande kropparna skulle även fylla ett funktionellt syfte genom att bidra till låga priser på el och värme. Vilka som skulle brännas är det jag som bestämmer. Möjligtvis skulle en folkomröstning komma på tal. Om folkomröstningen ger fel utslag bortser jag självklart från den.

 

Nu har jag lagt grunden till ett asbra parti likt Nationaldemokraterna (fast jag löste två frågor på en gång vilket gör mitt förslag dubbelt så bra!) ND är sweet! Men vi är mer sweet. Rösta Vigilantdemkrat 2010! Vi sänker dina elkostnader med 2 % och gör oss av med ditt skräp på en och samma gång, likt ett fjärrvärmeverk.

Precis, lyssna till den pålitlige vite mannen i luva!


2010-05-01 @ 23:08:02 Permalink Alberto Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback