Fredrik Reinfeldt kommer förlora valet - han gick i skolan!

"Att plugga är en tristess utan dess like" Visa citat från visa män som nu leder världen vist. Ungar, drop out of school! Det gjorde jag, titta på mig nu:

- Ben Affleck (Skådis)
- John Jacob Astor (USAs första multimiljonär)
- Tyra Banks (Allt i allo)
- Orlando Bloom (Skådis)
- Björn Borg (känd svensk kokainmissbrukare)
- James Cameron (Regissör)
- James Dean (Skådis)
- Charles Dickens (Författare)
- Walt Disney (Tecknare)
- Clint "Clintan" Eastwood (Cowboy)
- Albert Einstein (!?) (Awesome hjärna!) (Gick de kurser han ansåg relevanta)
- Harrison Ford (Skådis)
- Bill Gates (Rik)
- Ingvard Kamprad (Rik och snål)
- Abraham Lincon (US President nr 16)
- Florence Nightingale (Uppfann i princip sjuksköterskeyrket om jag inte misstar mig)
- Theodore Roosevelt (US President nr 26)
- William Shakespeare (författare osv)
- Ringo Starr (Awesome musiker)
- Harry Truman (US President nr 33)
- Mark Twain (Författare)
- George Washington (US President the first, the one and the only)
- Frank Zappa (musiker)
- Mark Zuckerberg (Kära FBs grundare, honom vi ska tacka för att vi har något att ödslar vår dyrbara tid på!)

Har jag övertygat dig om att hoppa av skolan än? Herrarna och damerna nämnda ovan är alla Collage/Highschool dropouts och är antingen svinrika eller svindöda vilket är soft. Nevermind övriga som hoppat av och lever i fattigdom, missär och troligen är Nazister på grund av bristande intelligens. Eller de som hoppat av och lever ett fullkomligt normalt liv med för den delen. Men oftast är de nazister, tro mig. Jag ljuger aldrig.

Slutsatser man kan dra lyder enligt följande: Hoppa av skolan och bli antigen rik som ett troll, avgudad skådis eller president för väldens mäktigaste land (inte kina, inte än.) Det är ju sweet. För övrigt tog jag inte med alla mäktiga herrar, rika troll och skoltrötta skådisar. Här är hela listan: http://www.collegedropoutshalloffame.com/index.htm

Imorgon ska jag artigt be mina lärare i diverse ämnen att köra upp sina prov och inlämningar i något mörkt hål. Fast vid närmare eftertanke sviker förmodligen mitt mod, ack. Tänk om man hoppat av skolan likt Harrison Ford aka Han Solo aka Indiana Jones. Då hade man varit gift med prinsessan Leia Organa, polare med hårtussen Chewbacca och som grädden på moset, världens bästa äventyrare. Allt i ett. Cool!


Han Solo, den vällustige rymdjägaren som äktar en livs levande Prinsessa!


2010-05-04 @ 00:53:00 Permalink Alberto Kommentarer (3) Trackbacks ()



Kommentarer

Postat av: Anonym

kom igen hoppa av skolan nu! det är ju trots allt, efter tio hårda skolår, bara en månad kvar!



du vet ju att du är snygg, det räcker gott och väl


2010-05-04 @ 07:45:33
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Postat av: Kapten Krok

Kalla facebook för FB en gång till och du blir utesluten ur bloggen. Har du förstått? hrhr


2010-05-05 @ 00:38:19
URL: http://vigilantism.blogg.se/

Postat av: Din mamma herman

Jag orkar inte skriva FACEBOOK det blir för omständligt samt att läsaren tappar bort sig i texten. Det finns forskningsresultat som styrker min tes så sug!


2010-05-07 @ 13:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback