-

Om exakt en vecka så sitter jag på Arlanda och väntar på att få boarda planet som ska ta mig och Sebbe till Rhodos. Eller så är jag i luften. Något av dem. Jag ville bara förbereda er på att ni kommer behöva utstå en hel vecka med Albertos skit, medan jag sitter och dricker gratis öl i poolbaren.

Några pseudonymer har inte offentliggjorts ännu, inte heller några inlägg av Frank.

Det är förresten första maj idag. Internationella arbetardagen, vilket är lite kul för en anarkosyndikalist. Sen är det exakt ett år sen sedan det blev lagligt med samkönat äktenskap i Sverige. I det moderna och fria landet Sverige blev det alltså år 2009 lagligt för två homosexuella människor att gifta sig. Bara 2009 år för sent.


2010-05-01 @ 19:39:52 Permalink Herman Kommentarer (0) Trackbacks ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback